Jun 8, 2010

Maafkan aku wahai kawan2

Lamenye dok update blog. sgt bz, dan serabut, dan dlm mood cuti2 malaysia. kamis 3 jun 2010. aku ke kl bersama the whole family. sabtunye ke jb, ahad pulang ke shah alam. sehinggalah skrg, aku still di shah alam. blum tahu bile pulang.


aku sgt2 merasa bersalah kerana gagal menghadiri jamuan kahwin kawan rapatku, nurul asma hasliza zulkifly dgn mohd faisal sulong. sorry sma...sorry sgt2..ade keje yg xmampu dielakkan. begitu juga dgn paje dan parik...maafkan aku. jgn bls dendam k?aku dh sedaya mgkin cube menghadirkan diri. tp aku cari mkn. aku juga nk kawin wahai kawan2.

Teman baikku, nurul asma hasliza zulkifly adalah seorang teman yg sgt rapat denganku. padaku, pesa sgt beruntung memilikinya. dia byk menolong aku, juga dia adalah ajk ku di GPMS. aku sekelas ngn sma since form 2 Habibah, terus sampailah ke Form 5 Bukhari. dulunya kalo xsilap, dia ni adalah naib ketua pengawas perempuan SHAMS. juga big boss puteri Islam. aku juga rapat dgn familinya. aku rase sgt2 ralat bila menerima panggilan telefon pd pagi kamis 3 jun itu bahawa aku ada appointment di KL. pada mulanya hanya sehingga 7hb, tp tanpa kuduga berterusan shingga 9hb. aku sedih dan merasa sgt bersalah. aku sgt ingin menghadiri hari bhagia teman baikku. tp apakan daya. aku mohon maaf sgt2....sma...jgn bls dendam k? :'(
asma dan pesa

Juga kepada fariq al atrash dan hafzil adli mohamad...sorry bro...insya Allah blk ni aku akan dtg mengadap kalian.
paje dan isteri

parik dan madihah

apapun, tahniah2. selamat pengantin baru. smoga kalian dalam rahmat Allah sentiasa.Amin

0 comments:

Post a Comment

Ads

Shamsian