Sep 26, 2013

Babe

Perasan tak muram air muka
Eh mungkin tidak kerna ku gagal lupa
Jauh di mata apatah lagi hati
riuh tetap sunyi bila kau sendiri

Oh patutlah lagu dah tak semerdu
Hutan bayu dah tak senyaman dulu
Ku pasti kerana tiada pelengkapnya
Ketiadaan mu dirasa

Jangan sekadar janji ku bahagia
Memang berat takku nafikannya,
walau cinta mu rapuh dan keyakinan runtuh,
Dengar ku bicara

oh Babe,
Ku masih menyinta...
Oh Babe,
Ku masih setia pilu
Lara hiba di jiwa kelabu di kalbu ku
oh Babe,
Ku makin tersiksa oh babe
Ku makin terasa haru
Bisakan disembuh andainya kau disisiku?
Oh babe Ku masih perlukanmu

Sehari dua mungkin boleh aku harung
Masuk ketiga melewa ku termenung
Selepas seminggu fikiran bercelaru
Meruap-ruap bimbangku

Kesana sini terpinga tercari-cari
Petanda kau masih menyayangi
walau cinta kau pudar
Kan ku teruskan jua moga ku di jiwa

Dua 'kan saja sebabnya punca kita tak sehala
Akan ku ubah sikap ku
Oh Seperti yang kau mahu
katakan saja kau pinta
Walaupun hujan ditadah
agarkan basahi cinta kita yang goyah
kembalilah......


Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2008/08/lirik-babe-kru.html#ixzz2fvcspqEO


teringat zaman2 kt uia dlu...jiwang pelik je

Reactions:

4 comments:

hahaha...dok sedih pung...jiwang je skek2..ke maksud jiwang tu sedihla?

Jiwang tak semestinya sedih..hihi..tgk atas lagu jugok..jenis jiwang hati bunga2 pun ada..babe ni pulak kategori jiwang sedih & jiwa kacau..ekekkek

hahaha..pandai pulok mung membuat analisis jiwang

Post a Comment

Ads

Shamsian