Mar 8, 2011

The beginning

alhamdulillah. finally its here. selepas 3bulan bertungkus lumus, insya Allah my 'baby' ni akan dilahirkan secara rasminya di dunia ini. insya Allah pada 13 Mac 2011 (ahad).


teruja n takut n gembira. wah, mcm btul2 nk dpt baby je aku ni?

nama baby?


actually this is my restaurant. fully owned by my company, Global Ventures Industries Sdn Bhd. our first main project.


This is the location. actually it is in the same block with the famous roti payang at Jalan Kamaruddin. We're just been separated by an arcopal premise.

What's special about us? alhamdulillah, we've been awarded as 'hub makanan tradisi Terengganu' by Lembaga Muzium Negeri Terengganu. so mainly our food will be Terengganu food, and this includes 'Ketupat Sotong', 'Rojok Kateh', 'Tapai', Nasi Dagang, Nasi Kerabu, Laksa Terengganu, Laksam and the list goes on. we'll be operating from 7am until 2am, 7 days a week. insya Allah. but here, as the special menu, we also have steamboat, and western food also.

nasi dagang

Laksam



i hope all families and friends will pray for our success, n do gives us ur support k.
thank you.

ehsan www.darussyifa.org


"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah. apabila di dalam bumi maka Kau keluarkanlah. apabila ianya di laut maka naikkanlah. apabila jauh Kau dekatkanlah, sekiranya dekat kau permudahkanlah, dan sekiranya sedikit Kau perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak Kau permudahkan kami untuk mendapatkannya. juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah aku rezeki sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selainMu. dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan janganlah Kau jadikan kedua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta. sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa di atas segala sesuatu"

Amin Ya Rabbal Alamin.

0 comments:

Post a Comment

Ads

Shamsian