Aug 27, 2011

dh nk raya ni


wow...lg 3 hari dh nk raya insya Allah. so maghi kite flash back ape yg berlaku pada bulan pose thn ni.

1 - stkt ni dh 27 hari berbuka pose, baru 2 x buke di rumah. yg laen sume di Local Delights Recipe. Majlis berbuka pose? satu pn aku xg. maaf kawan2. maaf tuan2. maaf dato'2 skalian. saya bz. titik.

2 - shopping raya. yey, aku xbeli pape pn thn ni. utk kekasih hatiku TAT3331 pn x. ckupla skirt thn lps pnye aku beli kt die tu.

3 - thn ni pn, aku xsmpt mnjelajah masjid. besenya aku n bros akn ke masjid2 yg berlainan. kali ni just 2 masjid je. masjid ladang, n masjid tg sulong.

4 - konflik. konflik. konflik. nope, i wont tell about it here. its internal. siap masuk paper lagi. I just mentioning it here, sbb ni kn my diary.

5 - bazar Ramadhan? well, thn ni just 3 kali bru g...xla mcm someone tu, tiap2 ari g bazar. even x pose pn molek2 ade g bazar. hahahaha

6 - Lailatul Qadar. aku xtau dh lps ke belum...mmgla, sape yg tahu kn? em..ade ke yg yakin pnh jumpe Lailatul Qadar? untungla die. dh 27 kali lailatul qadar aku lalui, xtaula ape share aku dpt. Sesiapa yg rasa dh jumpe Lailatul Qadar, baca la doa ni


Ya Allah, sesungguhnya Engkau Maha Pengampun, lagi suka memberi keampunan, maka ampunilah aku.


ok. tu je. mtk maaf, smkn tue ni dh smkin xdok idea nk mencoret. heheheh...terima kasih byk2 pada yg request mtk aku smbung tulis dlm blog ni. tp no idea la. why not u give me some?

slmt berpuasa. slmt mengejar Lailatul Qadar. jadikan puasa ini yg terbaik utk kte. thn dpn blum tentu kite hidup lagi kn?


1 comments:

sape sum1 tu? siap xpose pun tau gak...haha

Post a Comment

Ads

Shamsian