Oct 12, 2011

Taktik baru Astro!

lps Raja Lawak, Maharaja Lawak, skrg ni Astro Warna menapak selangkah lg....dieorang terbitkan Maharaja Lawak Mega. kenapa Mega? realiti show ni menampilkan 47 pelawak otai dari Malaysia, Indonesia n Singapura.47! mmg mega.

aku ade high expectations bile tgk list peserta. semua mmg otai. walaupun pelawak negara jiran tu aku xkenal, tp msti otai pnye. cume lawak ni biasa dibuat berdasarkan budaya n persekitaran kita. jadi mmpu ke pelawak Indonesia n Singapura buat kita gelak? Sama2 kita tggu.

ni barisan peserta:

Berkumpulan:
1. Pimai - (sathiya, imuda, mat over)
2. Hiro - (hamdan, ilya, ropie)
3. Boboi - (afdlin shauki, harun salim bachik)
4. Anje - (achong dan joey)
5. Osbon - (mr os, abon)
6. Bawal Power - (bob kuman, sobri)
7. Rap - (aziz kota, paklah, rama)
8. Comel - (radhi khalid, bell ngasri)
9. 3G - (yassin, didie alias, enot)
10. Syok - (suhaimi, ifa radziah, arif sudin)
11. Gebu - (hani, azian)
12. Bawel - (dodon jambul, amien bawel, dadang ragas)
13. Lanun - (jegan, elias, saiman al-farisi)
14. Saehu - (eko, bocil, vicha)
15. Caer - (adeteo, mister ibo, lugiana)

Solo:
1. Jalil Hamid
2. Adlin Aman Ramlie

Gempak kat senarai peserta? pada aku faveret kumpulan boboi. due2 tu juri raja lawak tu sblm ni? cume aku rasa patut ade jugak budak2 senario, apek, finalist maharaja lawak. jalil hamid mmg gempak, tp adlin aman ramlie tu pelawak ke?solo plk tu.. smgt gile nk tgk ni. jap, aku smgt sgt nk tgk ni pahal? pandai btul astro nk kopakkan duit aku lagi. ceh.


sumber dari www.manggaonline.com.my

0 comments:

Post a Comment

Ads

Shamsian