Dec 13, 2010

Cinta tak perlu dipaksa

budak kacamata kata, cinta tak perlu dipaksa.




Buat entry macam ni, desperate ke?

hahahha...tidak sama sekali.
walaupun sepupuku yang baru 22 tahun usianya sudah dirisik baru2 ni, dan dia meminta aku kawin dulu (xnak langkah bendul katanya). aku xrase pape pn. kool je.

walaupun aku adalah top 4 most eligible bachelor Rohokian. kool je!

**plzz...dont vote 4me...xerin is the clear favourite. hahahah

ni bukan desperado ni, ni nama dia sindrom krisis pertengahan tahun. kahkahkah

nk buat mcm mana kn, aku xmampu curahkan kasih sayangku padanya. mcamana nk kawin?

kepada semua yang terlibat, i'm sorry!!


Jikalau telah tersurat
Aku jadi milikmu
Tiada siapa yang dapat
Menghalang kenyataan itu

Hanya serah dan berdoa
Moga tiada bencana
Mengiringi perjalanan kita
Moga tersisih noda

Ku berjanji dengan sepenuh hatiku
Kan memahamimu
Tidak sedikit pun akan kusakiti
Hati dan hidupmu

Tidak mungkin itu sekali terjadi
Oh tidak mungkin...
Tidak sekali kan ku berubah hati
Berubah janji...
Kuharap engkau pun sama

Jikalau ku tak peduli
Itu bukan maksudku
Untuk melepaskanmu
Tinggalkan dirimu

Hanya ingin beri mu
Tenang dan kebebasan
Kerana dalam cinta
Janganlah terpaksa

Kerana dalam cinta
Janganlah terpaksa



6 comments:

hehehe....btolla...nk aku publish vote2 yg telah diterima slma ni ke?hahaha

ha ha chaitt. weyh aku buat gambor tu letok la jadi header blog rohok. ada belaka muke sekor sekor.

hahahha...hok tu kene kaji dulu...muke zou sngt comel mase tuh..ngamuk die kekg, kang remove blog tuh kn.hahaha

acu la mtk izin zou dulu ha ha kalu dok kenan, sila lampirkan gambor kesukaan, buleh aku ngejah.

Post a Comment

Ads

Shamsian