Sep 24, 2012

Selamat jalan sahabat

dasyat x title entry aku kali ni? sbnrnye perkara yang terjadi dokla sedasyat tu. kejadian ni biasa je, berlaku tiap2 ari, pada setiap org. cume ni spesel skek sbb die ni sahabat aku dari smka sheikh abdul malek. sama2 Gunners, sama2 masuk UIA, sama2 Rohok Molek, aku la tmpt die luah kalo ade masalah nk tekel awek (dan via versa), aku la jgk pengapit die masa die kawen (skrg kemungkinan besar die xkn hadir masa aku kawen).

yup. Muhammad Hasnul Hadi Jaafar @ ceno. akan menyambung pelajarannya ke Nagoya (bukan Nagoya Textile), Jepun bersama2 isteri tercinta Lenya.  lame jgk, dlm 3 tahun setengah. xdok dhla org nk kol aku mlm2. hahaha . skrg ni rasenya mereka dah slmt mndarat di Jepun, mgkn tgh dlm train menuju ke Nagoya. mgkn jgk tgh tgk dictionary nk tnye direction. 

apepun Ceno n Lenya, selamat berjaya. aku tahu mung 2 orang tau ape yg mung buat. walaupun org kate duk Jepun pyh la, mung akan struggle la sbb xdok persiapan, mung mmg cari nahas la, PHD is not something that u can take lightly and magically pass la, bla bla bla, tp aku yakin mung 2 orang akan berjaya. so ceno n lenya, slmt berjaya skali lagi n jaga diri baik2. cari tmpt menginap murah2 skek untuk lawatan aku kekg insya Allah. hehehe. 



harapan Rohokian, g dgn Lenya, balikpun dgn Lenya. (kalo ade baby dialu2kan).

2 comments:

trime kasih my fren..i.allah sahabat dunia sahabat akhirat...mg kang nk kawen ngn org jepun, jd kene mari cari sini la hehheh..

hahahaha.aku tggu mung settle down sket, pahtu aku g ah insya Allah

Post a Comment

Ads

Shamsian