Sep 21, 2012

Raya 2012

mayb aku agak terlambat dh nk post pasal raya ni. besenya raya ke 2 tu ade dh aku buat entry pasal kisah kami pegi beraya..

Raya pertama, buat kali pertama kali dalam sejaarah, kami xambil gambar family. kebanyakan xsmpt berkumpul kt rumah aku pada masa yg sama, so xdokla gmbo raya.

Raya seterusnya pn bese2 je, smpaila raya ke 4. rumah aku buat openhouse. n skali dgn tie punye engagement. so dis is the piccas


di kala orang beraya, kami sibuk berjuang
Raya pertama

err...ok. tu je gambar raya pertama.

bawah ni semua gmbr pertunangan tie

sape2 nk beli kete blm PM saya

























kek tie

hok ni lame dh bertunang ni




Sekian, terima kasih



2 comments:

yoe..hehehe
again heheheh...
cam biase.. golden question.
yoe bile plok?
sekian tq ('_')

mcm bese la wan...yoe pun dh sedia skrip untuk soalan2 emas ni. hehehe....insya Allah cuti sekolah kekg ah...thn bile je xtau agi. hehe

Post a Comment

Ads

Shamsian