Sep 21, 2010

Diari Raya 2010 - raya kedua




raya kedua, ayh syim buat open house. so automatically, umah aku ditutup. semua melepak di rumah ayh syim. aku ke rumah ayh syim dlm pukul 12, tu pun setelah kapten cd kol kate ingin ke umah ayh syim. so lepak2 jap, then cd ajak aku ke mydin. aku pn on je. mmg dlm schedule, ma ajak aku ke pasir tinggi umah kak mas. tp mydin bukan jauh pn. nnti kalo nk g nnti, ma kol la aku.

kapten in action

so kami ke mydin. tgk2 mydin ttp plak. then cd ajak aku ke rumah zerol, dan ezi. aku ikut aje. slps solat zuhur di masjid terapung, cd anto aku ke umah ayh syim. sapa ke situ, wan kabo ke aku, ma n the geng sume da bertolak. aisey, trpaksela aku melepak kt umah ayh syim ni, layan2 tetamu.

tapi best jugok jadi tuan rumah ni, hehee.ramai famili n sanak sedara dtg beraya aritu. dan mcm bese, aktiviti fotografi pn berlangsung dgn meriahnye.




















ptg tu jugak, mie buat birthday party utk anak die irfan




mlm tu, kitaorg lepak2 kt rumah je. sbb family ayah tar dari kb ade kt umah. family kl (ayh zul n famili + ayh lan n famili) tido kt umah. fun, sbb lame dh diaorg xraya kt ganu



0 comments:

Post a Comment

Ads

Shamsian