Jan 13, 2011

ramainya anak saudara aku!

tajuk entri ini agak sadis.

kenapa?

aku sekarang dah ramai anak saudara!

jadi?

jadi, bila dah ramai anak saudara tu, sedar2 lah diri tu dh tua!

owh~~

inilah barisan anak2 saudaraku:

anak2 saudara:
ahmad faris haikal ahmad izani

tg amira zahra tg mohd hafiz
tg rayyan akid tg mohd hafiz

engku dania arissa engku badrul nizam

tg mohd irfan asyraf tg mohd hilmi

nur erdina syafiyyah mohd adam
anak saudara (anak bff)
mohd harraz harriri mohd hafiz

auni zinniroh rostamizi

adhwa bin muhammad

nur iffah insyirah mohd saiful adli

adam aiman yasser helmy

kalau ada yg trtinggal, sorry!

ada juga yang dalam perjalanan.

dalam perancangan pn ramai.

belum dirancang pn ade lagi.

fuh!!

semua gambar dirembat tanpa kebenaran. sorry sekali lagi guys!

*aku sayang semua anak2 sedara aku ni.
tapi bila sampai time raya, sayang je xmncukupi.
jadi thn ni kene kerja keras!insya Allah.

untuk entry ni, aku rase mcm nk off comments. dh bleh agak soalan2 mmbunuh.

hahhahaha!


0 comments:

Post a Comment

Ads

Shamsian