Jan 2, 2011

selamat datang 2011


alhamdulillah...skrg dh masuk thn 2011. makanya kalau ikut tahun, dh 27 tahun aku hidup. kalo ikut bulan, xsampai lagi la 27 tahun..tu x tolak lagi cuti raya aidilfitri, raya haji, cuti merdeka, bla bla bla *apa aku mengarut ni

tahun 2010 adalah tahun yng sangat mencabar, penuh dgn hikmah2 tersembunyi, yang mengajar aku erti kehidupan, dan ternyata bukan mudah untuk kehidupan sebagai seorang hamba ni. tapi insya Allah, aku akan cuba perbaiki diri dari masa ke masa.

tahun 2010, aku bergiat aktif dalam badan2 NGO. aku dilantik sebagai ketua penerangan GPMS Negeri Terengganu dan juga ajk dewan muda DPMMNT. secara overall, kehidupan aku ade ups and downs. tahun 2010 juga aku hilang kekasih (ni pun nk bising),tp insya Allah Tuhan telah aturkan segalanya. sapela aku untuk menentang kn?

di MAT GPMS NT 2010

dari segi karier, alhamdulillah aku menunjukkan peningkatan yg baik. insya Allah bulan 2 2011, aku akan memulakan operasi restoran aku. kawan2, tlg doakan dan beri sokongan kt aku k?

em...2010 juga, aku mndapat seorang sepupu baru...org Holland lagi. yes, i'm happy sbb bertambah seorang lagi ahli keluarga, tp at the same time aku agak sedih as tiada lagi teman sepermainan aku sebab sepupu aku dh migrate ke Holland.


hazu & feer

owh lupe, thn 2010 juga, aku dapat seorang anak saudara. ahmad faris haikal bin ahmad izani aka mok mok, lahir pada 28 jun 2010. sbb apa panggil mok2?hehehe...jawapan die dalam gambar di bawah.

pipi die sangat menggetarkan jiwa

azam tahun baru?

em...aku xpnh ade azam tahun baru..hahaha...kenapa msti tggu tahun baru untuk berazam kn? today should be better than yesterday, kn,kn?

2 comments:

hahahha.. guane luas ngat kekeng tu boh...

hahhaa...hok tu gok mung tgk..lenguh kaki bos

Post a Comment

Ads

Shamsian