Apr 12, 2011

Maharaja Lawak


baru2 ni aku demam. demam yg agak teruk. Allah nk aku rehat cukup2.

dan aktiviti rehat di isi dengan aktiviti menonton TV sebanyaknya.

abis channel aku explore. sampai kartun pn aku layan. n buat pertama kalinya, aku sempat tgk Maharaja Lawak, minggu kedua.

apa itu maharaja lawak? sila google.

padaku it is a nice idea from Astro. kumpulkan barisan finalis Raja2 Lawak mereka. n jadi platform utk mereka yg kurang berjaya utk kembali dikenali.

peserta favourite msti Jozan (Johan + Zizan). Maunya x, Zizan siap dah menang anugerah bintang komedi lelaki paling popular aritu. Johan plk pelakon dlm filem superhit 2010, Hantu Kak Limah Balik Rumah.

tapi pada aku, aku sangat kagum dgn nabil. he by far is the most talented comedian in the country! dahla buat lawak sorang2, idea plk brilliant. xperlu lawak lucah2 macam Balas dan R2.

Jozan pn ok. cume bese2 je. mmg klaka, tp dh expect lawak die tu.

Sepah pn cmtu. lawak gile, tp kurang kreatif.

yg paling kreatif padaku ialah Jambu (Tokey + Yus). lawak diaorang mmg laen dari yg laen. btul2 out of box punye pemikiran..orang2 laen sume hampeh. memalukan diri sndiri pn ade.

Balas. mmg lawak die klakar. tp sume double meaning. lawak lucah! nk tgk ngn family mmg segan. dulu sepah pn suke buat lawak2 lucah ni, tp so far diaorang dh improve. which is good.

ok. actually aku dh lame xmengarang. ini adalah sesi pemanas badan.

Astro pn xbyr aku utk kritik diorang. so, pen-off


0 comments:

Post a Comment

Ads

Shamsian