Jul 5, 2012

selamat datang baby boy!

30hb Jun 2012 baru2 ni, aku dapat ank saudara baru. kak mas slmt melahirkan baby boy sberat 3.54 kg pada pukul 9.24 pg. masa tu aku tgh sibuk2 untuk majlis perasmian PAT GPMS kt UMT. pasal PAT, aku akn cite pada entry akn dtg. insya Allah.

jdi anak saudara ke 2 aku ni bleh dikire anak GPMS la. nasib baik lahir tu, xdisambut atas bendera GPMS je. hehe...mmg agak kalut, since A Jatt mase tu adalah pengerusi persidangan. so masa perasmian tu, dia xleh hadir. trpaksa tgglkan kt ajk2 semuanya. alhamdulillah semuanya berjalan lancar.

baby pn sihat, kak mas pn sihat alhamdulillah. sehari je duduk ward. quite normalla.n nama xrasmi stkt ni ialah ahmad daniel haris. ke haris daniel? aku pn xsure.

n menunjukkan betapa sibuknya aku, sbb lps PAT tu, aku trpaksa setelkan hal tender plk, gmbo baby pn aku xsempat snap. insya Allah pasni aku upload.

actually this entry is for u my dear cousin, hazu n feer. pasni yoe upload pic, insya Allah

1 comments:

alhamdulillah, congrats to sume kat kuala ibai especially abgjatt n kakmas. btw, comel name. waiting for the pics. krim salam sume.

Post a Comment

Ads

Shamsian