Feb 10, 2010

congratulations big bro...dan selamat berjuang!



buat satu2nya abangku di dunia ini, Ahmad Izani Ab Ghani, tahniah diucapkan atas perlantikan sebagai setiausaha kehormat Majlis Belia negeri Terengganu buat penggal kali ini. wah...banyaknya pangkat dia, bleh jadi tokoh belia ni! selain jawatannya di MBNT itu, abgku ini juga mrupakan Setiausaha Kehormat Dewan Perniagaan Melayu Malaysia Negeri Terengganu (DPMMNT), bendahari kehormat Majlis Belia Daerah Kuala Terengganu (MBDKT), serta Presiden Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung Malaysia (GPMS) Negeri Terengganu.

semoga segala perlantikan itu tidak membenihkan sifat sombong dan meninggi diri, sebaliknya semakin menunduk ke tanah hendaknya. lagi tinggi kita naik, lagi ramai yang hendak menjatuhkan kita, dan juga makin sakitlah apabila jatuh kembali ke tanah. waspada, dan bertawakallah. (power nasihat ni..huhuhu)

juga diharapkan dengan jawatan yang ada, mampu memberi sedikit impak dan perubahan positif kepada belia Terengganu, melampaui batasan politik kepartian dan kepentingan individu.

dan yang terakhir, harap2 janganlah dilupakan tanggungjawab di UKE dan GVI itu.carilah projek besar2 lagi..ayoe xmampu buat sorg2.hehehe..

once again...CONGRATULATIONS!

abg Jatt & kak Mas

our family

1 comments:

tahniah kepada Presiden GPMS N.TRG..wakil drpd UDM

Post a Comment

Ads

Shamsian