Apr 5, 2010

Kenangan

Kenanganku kepadamu di waktu engkau disampingku.....


ok..lagu tu tiada kene mengena dgn entri kali ni..
hehehehe

tadi aku kuor minum ngan membe...kenal die sejak umur 7 tahun..kire mcm chuck bartowski ngan morgan grimes dlm series chuck la ni. tp for sure die morgan, aku chuck. haha(sorry zero =p )

kami berborak2 dgn rancaknye..cite zaman2 sekoloh rendah dulu, mcm kami terpisah lame la...pdahal aku jupe die tiap2 ari.hehe..

bestnye bile igt balik zaman2 90-an dulu.

aku dulu skoloh kat srss2...1 orkid, 2 sapa 5 seroja. darjah 6 ke sksb2. tp kenangan aku yang paling banyak kt sekolah ss2 la...membe2 aku dari sekoloh tu alhamdulillah kekal sapa skrg..igt balik, mase darjah 1 sekoloh pagi..2 sapa 4 sekoloh ptg..darjah 5 dan 6 pagi balik. ade kelapangan, kami akan bermain banyak permainan. hok plg glamer; gamespot aka 1 2 cola.hehehe...cara maen? mule2 buat bulatan, pahtu mule menyerang kaki orang laen dgn menggunakan kaki kite sndiri. hanya boleh gerak 1 langkah sahaja, mengikut giliran. syok woo...siap pnh mase kecik dulu, team laki lawan team pompuan..kompomla team laki menang kn?...err....yakin2.

ade jugak pastu maen stik2 pen, maen pemadam, stik tudung botol, maen getah, maen kad, tinting, galah pendek, n so on...ahhhh.....aku sngat rindu pada zaman itu.
gamespot

stik tudung botol

lagu plok mase tu..emm...KRU rasenye tgh glamer..ade member aku minat gile KRU dulu...tiap2 ari nyanyi "kau buat ku kata..oh lalalalaa"..hahaha..untuk yg lebih lembut hati, layan lagu ukays. hehehehe..

dulu pnh dlm kelas mase darjah 5 rasenye, sekelas kene tmpar. puan zainon penamparnye...n angkara sape?ketua kelas mase tu..hahahaha...satu kelas kene tampar sebab ketua kelas repot bising mase cikgu tadok. cume kroni die yang terselamat, dan memandangkan aku ni penolong ketua tingkatan (mase tu gune demokrasi, since budak pompuan lagi ramai, jadi pompuanla ketua kelas), aku terselamat..hehehe..best student pn kene tmpor..tp ade hikmah...semuanya menjadi manusia yang baik...dan xdok pung ibubapa serang cikgu zainon plok.dok macam zaman sekarang.

kawan2 sekalian jangalah berdendam kt ketua kelas plok k? dh jadi isteri org pn die skrg..hehe

aku ade gok terfikir, mcm best je kalo buat reunion blk kn? buat mcm family day..kumpul 2 3 ari kt chalet..buat konsep back to school...sume mende, persembahan ke, permainan ke, mesti berkonsepkan 90-an.. msti best kn?

6 comments:

hahhaa.. best2.. gamespot a best.. lg, bola koboi.. hee.. :) -Ooo patot a mu xkene penampau etek.. ade kroni rupenye..

p/s: psl re-union tu mmg kene buat la.. ade concept.. klu jadi mcm di plan tu mmg bijook! aahh.. hee.. :)

tu ah..hope budok2 ex ss2 hok bace ni bleh bagi komen..kalo banyok penyertaan, bleh on..sertakan jua tarikh dan tmpat dicadangkan..

best2

aku cadangkn wat kat cherating.. mesti gempak la!
idea dan konsep family day tu mmg aku stuju sgt

hahaha..yg kene tampoo tu mmg aku takley luper la...siot btol.gile x adil.hahaha-wan azlan

jomla buat family day tuh....msti best gile ni...sorg tlg la jadi ketua organize mende2 ni..heeh

stuju2!! watlah reunion.. watlah watlah.. insyaALLAH kameq join... huhuuhh - effa-

Post a Comment

Ads

Shamsian