Apr 3, 2010

YES!

ok..mood hari ni: H.A.P.P.Y


alhamdulillah.

arini ade beberapa perkara menggembirakan aku.

pagi tadi, aku terjaga agak lewat sbb smlm gayut. hahaha ... dan aku just bersenang2 je kat umah ari ni..tgk tv..maen game...layan cite chuck, house. ptg plak kuo g pantai n hospital...dan tadi membe aku maghi umah.die nk g mekah esok.jadi sembang2 la pasal mekah..kerinduan sangat memuncak..tapi aku happy. dan tadi juga, membe baik merangkap sifu aku di uia, mohd azmi jabar, telah menjadi seorang ayah!mohd arif farhan bin mohd azmi.hehe...tahniah bro! semoga menjadi ayah yang terbaik.

dan kemenangan arsenal tadi sememangnya menjadi penutup hari yang hebat utkku. insya Allah. tadi epl, arsenal lawan wolves. b4 the game, chelsea mng 2-1 lawan man u, di mana aku menyambut berita ini dgn senang hati. dok kire la gol drogba tu trg2 ofside ke x, yg penting man u kaloh, n the title race smkn sengit.

chelsea 74, man u 72, arsenal 71.
n still got 5 games to go.

tadi mase game, arsenal mmg agak pincang. fabregas, arshavin, gallas, clichy injured. tpi walcott maen agak best la..serang gile2...then separuh masa kedua, seorang player wolves (henry) dpat kad merah. lagi la sedap arsenal menyerang.

tapi mmg tumpul gile penyudah arsenal. sapa minit ke 94 baru la bendtner score..aduh, bleh kene heart attack aku gini. season ni dh brape kali arsenal mng hasil goal mase injury time..mase goal tu, aku nge akim jerit kuat gile. GOAL!!!!!!!!!!sapa ma hok tgh tido terjaga..heheh...ampun ma.

walaupun mng, still aku dok puas ati..finishing arsenal....camon...maen bola kn nk score.bukan nk passing2 je.mcm aritu lawan barcelona. fuhh...nasib baik seri. NASIB BAIK! first half, barca control possession sapa 71%!dhla maen kt emirates. n create sapa 22 chances!fuhh..mase kene 2-0 (gol jaringan ibrahimovic), aku redha dh..balik awal dh arsenal..tp masuk je walcott, trs laen jadi game arsenal. smangat pelik. n walcott pn score sbijik. then fabregas plok dlm retak tulang kaki, still bleh score penalti. smngt juang fabregas sangt terpuji! bayangkan, maen dlm kaki yg retak, score, n for the rest of the game pastu, still ade ats padng, walaupun berjalan je. respect u captain!
tapi aku siyes, sangat bimbang utk 2nd league kekg. dhla maen kt nou camp. fabregas, arshavin n gallas dok leh maen. yg melegakan skek pung, puyol n pique pung dokleh maen..hope arsenal dok kene sayur la...aku bleh time kaloh, kalo fight. jangan nyerah gitu je..tapi kan arsenal, nk mng 1-0 je...bleh kn?hehe
go GUNNERS!

0 comments:

Post a Comment

Ads

Shamsian