Oct 5, 2010

Jalan2 raya

still cite pasal raya. wah, raya sakan aku thn ni.


24hb 9 aritu, aku ke kl. drive, dua org je dgn mat yus. bertolak dari kt kul 11, sampai shah alam kul 5 sumting..xleh nk speeding, ujan lebat spjg jalan.

mlmnye just lepak2 umah adjie. esoknye beraya di sekitar perumahan hati anda. malamnye, maen futsal di kelana jaya, dan minum2 di uptown damansara, di kedai dzaki.

hari ahad, aku ke rumah peja dulu di Gombak. then lps pijoe, jek dan kidin sampai, kitaorg naik kete pijoe, menuju ke UKM, utk menghadiri perkahwinan ex-rumetku di UIA, Muhammad Zaiyad Ismail @ Muda. dan kawin dh rumetku ni...barakallah..*tibe2 rasa tercabar


kemudian, kitaorg ke Kajang, ke open house Paeng.

then dalam kul 5, kitaorg smpai ke rumah peja. ac aku park kete aku kt sini. then aku trs ke UIA untuk ambik Puding, dan bertolak pulang ke Terengganu.

perjalanan yang santai, ditmbah lepak2 di Mesra Mall. kitaorg sampai kt umah dlm kul 12 malam.

alhamdulillah.

then xsmpai seminggu lps tu, aku ke KL lagi. kali ni dgn whole family. sbb anak che mah kawin ari sabtu di Putrajaya.
majlis kawin alin...eh baru perasan, pengantin xde dlm gambar. hahaha

dan alang2 dh sampai ke KL, kitaorg apa lagi, jalan2 raya la. lps ke Putrajaya, kitaorg ke rumah Mok Zan di Batu Caves, dan juga umah Che Long di Selayang.
di rumah mok zan

di rumah che long

*raya raya jugak, pose syawal xabis lagi ni ape cerita?
mood: tertekan + menyesal (sbb xpose awal2)

3 comments:

laa jalan raya rmh paiz ke.....................

yup...pah g umah ex rumet aku tu, peja ajok g umah paeng...aku g jela nge zou jek

Post a Comment

Ads

Shamsian