Dec 7, 2011

happy birthday, yoe!

4 Disember 2011. aku dh umur 27 tahun. ertinya aku dh idup lebih kurang 9855 hari. alhamdulillah Ya Allah. rasenye baru lagi aku sambut besday yg ke 26. opss...thn ni xdok kek. sbb ma kate tiap kali beli kek, xpenah abis. buat penuh peti je. jadi just kuar makan2 satu family.

in my life so far, aku dh jumpe ramai orang. kenalan, musuh. kawan baik dh jadi kurang baik, kenalan dah jadi kawan baik.

mase mule2 masuk sekolah menengah, aku xsabar nk abis spm. pastu mase kt matrik uia, aku xsabar nk abiskan 2 tahun kt situ, nk masuk uia main camp. bile dh sampai main camp, xsabar plk nk grad, xsabar nk keje. tp skrg bile dh keje, xdok plk perasaan xsabar nk mati. cukup takut ngn mati adala. bile dh dikira awal dewasa skrg, baru aku tau betapa rindunya ke zaman belajar. betapa rindunye ke budok2 SHAMS, ke budok2 UIA. walaupun sekarang still jumpe, tp dh xmacam dulu. masing2 ade komitmen. n sume merindui zaman2 lampau, zaman belajar terutamanya.

zaman belajar dulu, aku ni agak suke main2. walaupun aku ni suke mmbaca, tp bile dikelilingi membe2 yg best, perasaan ingin bersosial tu jd lbh utama. tiap2 mlm lepak2, main game, sembang2 smpai pagi, belajar main gitar (smpai skrg xpndai2, ampunkan aku zaiyad. aku mmg xberbakat). di uia aku sgt ramai kawan, dari sume negeri ada. skrg ni rasenya xdok masalah nk jln2 ke mana2 negeri di Malaysia ni. membe2ku ade di setiap pelusuk, n aku yakin mereka akan mmbantu.

Syukur Alhamdulillah ya Allah, kerana memanjangkan umurku, dan dikurniakan aku keluarga yang terbaik, dan sahabat2 yg memahami.


ketika berumur 2 tahun

ketika berumur 26 tahun.

same x muke aku, dulu dan skrg?hehe

opss...thanx to all yg wish for my birthday. sgt terharu. lbh2 lagi ramai yg wish through hp. kol pn ramai.

thanx all.

0 comments:

Post a Comment

Ads

Shamsian