Dec 11, 2011

PAT GPMS 2011

GPMS sedang 'menguasai' UIA

9-11 Disember 2011. aku kembali ke uia, atas nama perwakilan GPMS Negeri Terengganu. Persidangan Agung Tahunan (PAT) GPMS kali ni diadakan di uia. n aku really happy about that.

n i strongly believe, this is the last one b4 election.

y say so?

perasmian dilakukan oleh Menteri Besar Perak, Dato' Seri Zambri. Seminar pemikiran Najib Razak, panelnya Ezam Mohd Noor n Ibrahim Ali. boleh diagak, nama2 di atas ni sdg mncari laba politik.

ape yg barunya pasal GPMS kali ni? aku tgk kami smkin berani melawan arus. byk tuntutan dilihat against kerajaan persekutuan terutamanya dalam isu pendidikan, PPSMI dan PTPTN terutamanya. tapi aku xla berniat nk senaraikan semua tuntutan ni. ni blog aku, bukan blog rasmi GPMS.

n aku agak impress dgn smgt juang pencandu2 GPMS ni, terutamanya ahli2 Majlis Tertinggi. ade yg dh berbalut leher, bertongkat, shgga dilarang doktor untuk dtg ke uia ni, tp diaorg sanggup tahan kesakitan tu, atas nama sebuah perjuangan. tahniah!

Singa Terengganu

Singa Muda Terengganu

Singa-singa Ganu sedang menjamu selera. singa pn kene makan kn?

err...mknn singa

0 comments:

Post a Comment

Ads

Shamsian