Mar 15, 2010

arsenal vs hull city - perlawanan mencemaskan


huhu..smlm arsenal mng lawan hull city 2-1. aku tgk game tuh, walaupun sgt letih, tp memandangkan cintaku pada arsenal, n igt arsenal bleh la belasah hull city (hull city no 2 tercorot), aku pn tgkla jugok.


ok...awal game mmg arsenal maen confident gile.minit 13, arshavin score. gol lawa jugokla, bendtner passing, n die berjaya lepas 2 defender hull b4 score. pahtu aku pn bertenang..bertenang...enjoy the game dgn keyakinan lps ni berturut2 lagi gol akan tiba.

dan?

minit 26, sol campbell buat bodoh. die tolak Jan Vennegor of Hasselink.walaupun ulang tayang kate tnjk offside, tp slagi linesman xangkat flag, kire dok la. nasib baik xdpt kad merah. tp hull dapat penalty, n jiimy bullard score.

ok...dh xtenang lagi.

arsenal mmg control game..menyerang gile2. nk2 2nd half hull maen 10 org sbb boateng kene card merah. aku pn sng hati dh. igt sng la score. tp dok jugok. sapa aku rasa mengalami keterujaan adrenalin yg amat.kalah naik roller coaster.hinggalah minit ke 93, bendtner score winning goal. walaupun just rembat bola muntah, tapi dok kirela asal goal. yeay!tibe2 sayang plok ke bendtner.

so..arsenal mng 2-1. got 3 points.mission accomplished.

tp goal difference mkn jauh banding dgn chelsea n man u. *sikit xsng hati*

tp xpela.yg penting mng..

Go Gunners!

0 comments:

Post a Comment

Ads

Shamsian