Mar 19, 2010

kekasih hatiku

arini aku nk bercerita tentang kekasih hatiku..hehehe..usia perhubungan kami saat ini baru menjangkau 1 tahun 6 bulan, kire masih baru la..kami bertemu pada 17 september 2008, masa bulan ramadhan.


aku sangt menyayangi dia.dia seorg yg xbyk ckp, xbyk karenah. sentiasa akur pada padaku..setiap hari aku mesti menatap wajahnya..kalo x, msti rindu amat..penah suatu ketika, die ke kl. 3 hari jugakla..wah, rindunya aku padanya tidak terkira.

die seorg yg agak kecil, dan sangat cantik. walaupun pada wajahnya nmpak mcm sedikit garang, tp terselit kelembutan di situ. dia sangat2 menepati masa. dan yg sangt aku suka padanya ialah, dia selalu menemani ku kemana sahaja. tidak memilih. apa pn yang aku blanja die makan. ke mana aku pergi, dia selalu di sisi. bile aku kesusahan, dia sntiasa menolong. bile aku perlukan sokongan, die slalu di sisi (walaupun die hanya diam, aku tau die sentiasa menyokongku).

sempena hari lahirnya, aku pernah belikannya kasut. mahal tuh!ribu jugakla.tp xpela, sayang pnye pasal. dan aku sangat gembira, tiap2 hari die pakai kasut yang aku belikan ini.

disebabkan kecantikan dan kesolidan badannya, die sntiasa menjadi rebutan. kadang2 jeles juga aku. tp aku percaya pada kesetiaannya. bayangkan, adikku sendiri pun tergila2knnya!

pnh ibuku bertnye, smpai bile hubungan kami akan begini?pada awal2 dulu, pnh aku terlintas untuk jadikan die smata2 awek separuh masaku.hehe...tapi hari demi hari, perasaan cinta itu semakin menebal. dan sekarang aku yakin, aku mahu bersamanya selagi jasad dikandung tanah. aku berbini due mungkin, tapi menceraikannya..harap2 tidak akan terjadi.

sekarang aku perkenalkan kekasih ku ini










satria neo TAT3331..besenye aku memanggilnya neomis sahaja :p

hahahahaha




7 comments:

l o l o ! ! ! ! ! hahahahahaah...tertipuuuuuuuuu

_hanif_

whatt?? belanje mkn?? beli kasut?? > (tukar tayar ke??) hahah.. caiittt!! tp kn.. dlm statement mu itu.. aku best yg part last.. "aku mungkin berbini dua.." ermm.. interesting.. muahaha.. :D

zero...muahahahahah....err...errr...*speechless*

Hapa la lu.
Aku macam dah agak ko nak cakap pasal keta ko.
Tapi bile sampai part 'kasut rege beribu' aku dah cam sangsi.

Hurghh... Kawen la cepat.

hahahah...slow2 la ni..i Allah xde aral...doakan kami yek

Post a Comment

Ads

Shamsian