Nov 4, 2010

hanya Tuhan yang tahu

ahad lps, aku jadi pengapit lagi. kali ni utk kawan baikku peja @muhd faizal hasan di seremban. masuk ni kali ke5 dh aku jadi pengapit..bleh buke kompeni dh ni bhgn apit2 ni.haha


alhamdulillah, akhirnya peja dan mar dh sah jadi suami isteri...5 years bercouple, onak duri ditempuhi, alhamdulillah akhirnya disatukan. tapi bro, this is not the end. semoga berjaya menempuhi ombak badai berumahtangga, dan dikurniakan zuriat2 sebagai penyejuk mata.amin

peja @Dmardz - barakallahulakuma



adat negeri sembilan, tarian piring. unik, and kelakar. aku nyaris tergelak kt tepi pelamin. ye ah, tgk muke pengantin pn nk nangis dh thn gelak.hehehe..nice experience

ikut kata pijoe, muke yg sgt kudus. bleh naik awan guling ni. hahahahaha

ok..since dh 5 kali dh aku jadi pengapit, dan 5 kali juga la org asyik tnye, aku bile lagi? well, ac aku pn tertanye2 soalan yg sama pada aku. tp jodoh pertemuan ni di tangan Tuhan. di luar kekuasaan kita. and aku yakin, Allah sedang merencana yg terbaik utk aku. ye la, aku pn bukan mude lagi. sape xnk kawin kn?

hehehe

just kali ni, aku xnak bercintan-cintun lagi. letih dh berpacaran. jadi mari sama2 berdoa agar aku cpt dpt jodoh yg baik k? amin..

oh ye...akhir bulan november ni, sorg lagi ahli Rohok Molek, ijek @muhamad zharif muhd shuib akan kawin. then bulan 2 thn dpn, giliran pijoe plok i Allah. jadi yg tggl hanye aku, xerin, kuzi dan mirul. ikut budok2 ni kate, benchmark lewat kawin, xerin. so lets hope i'll get married first before him!

hahahahha

sorry xerin. =p

last but not least, kutujukan lagu ni utk si dia.(bukan xerin, ttp seorg perempuan)



chewahh

2 comments:

damn. ada jgk nama aku. kah kah. eh bukan miro ke bench mark ? :p

hahahha..hok tu ikut mesyuarat tergempar rohok baru2 ni la...sepakat mengatakan mung la benchmark. hehehe

Post a Comment

Ads

Shamsian